一只陶俑

三次繁忙弧长,混邪杂食

《真相是真》这首歌我磕到了(ΩДΩ)

who tm能告诉我怎么直接插歌进来

真的好搭黑白王子啊!!

【是他陪我流血破皮

陪我失眠时交换着回忆】

【没繁花红毯的少年时代里

若不是他我怎么走过籍籍无名】

【在无人的角落里

有更多浪漫秘密】

【希望能得世界允许

坦荡一次喊他姓名再说爱意】

【我们曾在高朋满座中

将隐晦爱意说到最尽兴

可我只看向他眼底

而千万人欢呼什么我不关心】

He was accustomed to royal events, and had even given speeches to throngs much larger than this one. But that was different. In those situations, he was a guest, or an invited speaker, or the respected host. He knew what to do, how to behave. This was completely new, and not a little unsettling. He caught Wrathion's eye as he took his seat. He could almost hear the Black Prince saying, How very interesting! The amusing thought calmed him.

咯噔大妈,您也太会了8。


不过最戳我的还是结尾一句

少年一瞬动心就永远动心

有8.3过场动画为证!!!

评论

热度(3)